Hivatalosan is elindult a Netre Fel! program
Ha technológiáról van szó, elsősorban családjuk fiatalabb tagjaira támaszkodnak a 65 év felettiek – ezért a most hivatalosan is elindított Netre Fel program egyszerre célozza meg ezt a két célcsoportot, az időseket és segítőiket - többek között erről is beszélt Karas Monika, az NMHH elnöke a kampány indulását bejelentő sajtóeseményen április 29-én.
Hozzátette: „a digitális vívmányok annyira beépültek a mindennapi életünkbe, hogy a járványveszély elmúltával is velünk maradnak, ezért is fontos, hogy az idősebb generáció tagjai is boldoguljanak ezekkel az eszközökkel, amihez segítséget kell kapniuk”.
„Kiemelten kezeljük a fogyasztók edukációját, hogy kortól függetlenül informált és életminőségüket javító döntéseket tudjanak hozni, lépést tartva a technológia fejlődésével” – mondta el az NMHH elnöke Borbás Marcsinak, a sajtótájékoztató házigazdájának, aki egyben a reklámfilmek egyik szereplője is. A sajtótájékoztató vendégei voltak Málnai Zsuzsa és Papp János színészek is, akik arról mesétek, hogy ők mire használják az internetet, ki segít számukra az újdonságok megtanulásában.
Vári Péter, az NMHH főigazgató-helyettese elmondta, hogy a kampányban a weboldal mellett rendszeresen frissülő és releváns tartalmak lesznek megtalálhatók a NetreFel! Facebook-oldalon is, május elején rajtolnak a televíziós és rádiós reklámok, valamint az egyéb médiamegjelenések. Az audiotartalmak kedvelőinek hetente jelentkezik a Netre Fel! podcast a Spotify-on.
A kampányindító sajtótájékoztató teljes adása itt tekinthető meg: