Előfordulhat, hogy Ön régebbi típusú eszközt vagy SIM-kártyát használ, amit a szolgáltatók egyre kevésbé támogatnak – emiatt egyes funkciók és szolgáltatások egy idő után működésképtelenné válhatnak.
Ellenőrizze, hogy készüléke milyen hálózatokon működik!
Lépjen be a Beállítások > Kapcsolatok menüpontba.
Ezen belül érintse meg a Mobilhálózatok > Hálózati mód menüpontot.
A felugró listából válassza ki a 4G vagy LTE hálózati módot!
Ha itt megjelenik a 4G vagy LTE kifejezés, a készüléke 4G-képes. Ha nem jelennek meg ezek a kifejezések, akkor a készüléke 3G- vagy 2G-hálózatokat tud csak kezelni. Ez esetben érdemes készüléket váltania!Az iPhone-on lépjen a Beállítások > Mobiltelefon menüpontra.
A 4G hálózat engedélyezéséhez érintse meg az LTE engedélyezése felirat melletti kapcsolót.
Az üzenetküldő és közösségi alkalmazások segítségével rendszeresen kapcsolatban lehet szeretteivel. Beszélgessen korlátlanul írásban vagy videóhíváson keresztül, kövesse nyomon a családtagok legfontosabb pillanatait!
Fizessen online a vásárlásokért vagy a szolgáltatásokért! Így az sem baj, ha véletlenül otthon hagyja a pénztárcáját. A mobilbankos alkalmazásoknak köszönhetően pedig nem kell többé sorban állnia: intézze el pénzügyeit pár érintéssel!
Sosem volt még ilyen könnyű nyomon követnie egészségügyi állapotát. Az otthona kényelméből igénybe vehet telemedicina-szolgáltatásokat, naplózhatja vérnyomását, figyelheti pulzusszámát és fejlesztheti fizikai aktivitását is.
A mobilnet segítségével kinyílik Ön előtt a világ. Korlátlan lehetőséget nyújt a kikapcsolódásra és a tanulásra, mindössze néhány kattintáson belül.
Az arra alkalmas készülékeken wifihálózat vagy mobilinternet segítségével is élvezhetjük az internet nyújtotta lehetőségeket.
A 3G ma már nem szolgálja ki megfelelően a fogyasztói igényeket: adatátviteli sebessége jóval elmarad a fejlettebb 4G és 5G szolgáltatásokétól.
Támogathatják őket az eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos döntéseikben, és megtaníthatják őket ezek használatára.